Friday, January 11, 2008


What a happy day! I have been nominated by Maggie with the " You make my day award". Thank you Maggie, I am so proud! And I am glad to give this award to other people who`s blog I regularly visit and which inspire me and enrich my day. There are so many blogs I like and its hard to limit on 10.
The rules are:
"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about Blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"Some of you may have received this award already, if so, please do not feel any pressure to participate again".

Was für ein toller Tagesbeginn! Maggie hat mich nominiert mit dem obigen Award, eine Auszeichnung, die mich wirklich stolz und glücklich macht!Vielen Dank Maggie! Ich freue mich darüber,dass ich diese Auszeichnung jetzt 10 anderen bloggern zukommen lassen darf. Die Schwierigkeit ist nur, dass ich mich auf 10 beschränken muß. Es gibt so viele blogs, die ich liebe und die es verdienen mit dieser Auszeichnung bedacht zu werden, aber es würde sicher den Rahmen sprengen.
Meine Nominierungen sind:
This are my 10 blogs, that make my day happy ( and this is only a little choice):

Sara
Beate
Emmy
Dotee
Momo
Waltraud
Kate
Acey
Karoda
Jaqueline

5 comments:

Dot said...

Congratulations on being nominated for this award Christiane! And thanks for nominating me too!

I love yor blog also

Dot xx

Sara said...

Hallo Christiane,

danke vielmals für Deinen Award! Ihr würdet auch alle Awards von mir bekommen! ich liebe eure Blogs zu lesen und -obwohl ich nicht viele Zeit habe, da ich so viele Freunde im Net habe!- ich lese immer ein wenig von jedem Blog jedes Mal, dass ich ein Kommentar bekomme. So mache ich immer die Runde! :-)
Es gefällt mir so viel, dass es sich im deutschen Raum mehr tut jetzt, früher waren nur die Englischsprechende präsent, aber jetzt gibt es so viel Kreatives bei uns auch! :-)

Beate Knappe said...

Ganz herzlichen Danke - ich weiß garnicht was ich sagen soll, ist schon was tolles so ein Award

Waltraud said...

Hi Christiane, ganz lieben Dank für deinen Award, ich empfinde als eine große Auszeichung, so ein großes Lob zu bekommen.
Liebe Grüße
Waltraud

ACey said...

Thank you so much Christiane! I will think about this and post about it early next week :)